.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
350 هزار نامه مردم گیلان به رئيس‌‌جمهوري!
مديركل پست گيلان از جمع‌آوري 350 هزار نامه مردم اين استان براي رئيس‌جمهوري خبر داد.

شمال نیوز: مديركل پست گيلان از جمع‌آوري 350 هزار نامه مردم اين استان براي رئيس‌جمهوري خبر داد.

سيروس رضايتي امروزافزود: اين تعداد نامه‌ها در 16 شهرستان استان جمع‌آوري شد و جداي از نامه‌هايي بود كه به صورت پراكنده به رئيس‌جمهوري داده بودند.
وي اظهار داشت: رشت با 80 هزار نامه، تالش 35 هزار و لاهيجان با 30 هزار نامه بيشترين آمار را به خود اختصاص داده بودند.
رضايتي در خصوص نحوه جمع‌آوري نامه‌ها گفت: اداره پست شهرستان با هماهنگي هلال‌احمر در چند نقطه مستقر بودند و حدود 4 تا 5 اكيپ سيار نيز به همراه رئيس جمهوري در شهرستان‌ها حضور داشت و مرتب به كار جمع‌آوري نامه‌ها مشغول بودند.
وي با اشاره به استقبال مردم از احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: استقبال مردم از رئيس‌ جمهوري بسيار باشكوه و گسترده و اين حضور نشان‌دهنده علاقه‌مندي مردم به احمدي‌نژاد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نامم کیانوش. عزبقلی خان لاهیجی 7 اسفند 1385
سلام از دو ونیم میلیون گیلانی 350 هزار نامه معلوم می شود مشکلات مردم چقدر است ! به عبارتی از هر 7 نفر گیلانی یک نفر در هفت ماه فکر کرده و در 7 ساعت چندین بار چرکنوس و پاکنویس در 17 صفحه کاغذ عوض کردن با هفت هزار ترس و لرز بلاخره نامه را تحویل آدرس پستی رئیس جمهور داده است. شما می دانید که در گیلان بیش از نیم میلیون نفر سواد نامه نوشتن ندارند. دوبرابر این تعداد بچه ها و جوانان زیر 15 سال هستندن که هیچ حقوق فردی ندارد تا نقاضای از دولت داشته باشند ! نیم میلیون مریض و گرفتار و ناخدای ناکرده معتاد هشتندن که در فکر راه حل از امام زاده دکتر احمدی نژاد انتظاری ندارند که درد آنان را دوا کند پس این تعداد نامه شاید همان رای دهنده گان تیر 1384 باشند که منتظر نفت برای سفره غذا بودند که فعلا قول کیک زرد داده شد و سفر این غریزان خالی است با 750 میلیارد تومان ...که در آینده برای نوروز امیدوارم مردم شرافتمند گیلان خجالت زده استقبال شان نباشند و بهار سر سبزی با صلح وشادی در پیش داشته باشند ! فراموش نکنید یک میلیون نهال در هفته طبیعت و درخت کاری که نقد است تحویل بگیرید که از قدیم گفته اند @نهال دوستی بکارید و بیان دشمنی برکنید @
نامم کیانوش. عزبقلی خان لاهیجی 7 اسفند 1385
سلام از دو ونیم میلیون گیلانی 350 هزار نامه معلوم می شود مشکلات مردم چقدر است ! به عبارتی از هر 7 نفر گیلانی یک نفر در هفت ماه فکر کرده و در 7 ساعت چندین بار چرکنوس و پاکنویس در 17 صفحه کاغذ عوض کردن با هفت هزار ترس و لرز بلاخره نامه را تحویل آدرس پستی رئیس جمهور داده است. شما می دانید که در گیلان بیش از نیم میلیون نفر سواد نامه نوشتن ندارند. دوبرابر این تعداد بچه ها و جوانان زیر 15 سال هستندن که هیچ حقوق فردی ندارد تا نقاضای از دولت داشته باشند ! نیم میلیون مریض و گرفتار و ناخدای ناکرده معتاد هشتندن که در فکر راه حل از دکتر احمدی نژاد انتظاری ندارند که درد آنان را دوا کند پس این تعداد نامه شاید همان رای دهنده گان تیر 1384 باشند که منتظر نفت برای سفره غذا بودنند که فعلا قول کیک زرد داده شد و سفر این عزیزان خالی است با 750 میلیارد تومان وعده کشک که در آینده برای نوروز بسائیند امیدوارم مردم شرافتمند گیلان خجالت زده استقبال شان نباشند و بهار سر سبزی با صلح وشادی در پیش داشته باشند ! فراموش نکنید یک میلیون نهال در هفته طبیعت و درخت کاری که نقد است تحویل بگیرید که از قدیم گفته اند @نهال دوستی بکارید و بیان دشمنی برکنید @

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.